piątek, 14 stycznia 2011

HTC HD2 (LEO) NAND Windows Phone 7

Właśnie przeczytałem informację, że pojawił się MAGLDR w wersji 1.12 (z wbudowanym recovery), a razem z nim w pełni działający Windows Phone 7 na HTC HD2.

Na XDA toczy się dyskusja na temat ROM-u. Wydaje się, że zużycie baterii jest normalne, a sam WP7 pracuje w miarę dobrze. Czytałem tylko o problemach z WiFi, ale podobno wynikały one z filtrowania adresów MAC na routerach testerów.

DFT, któremu zawdzięczamy właściwie większość bajerów na HD2, udostępnił także video tutorial, w którym wyjaśnia jak wgrać Windows Phone 7 do HD2. Z pomocą przychodzi znana opcja "USB Flasher" w MAGLDR. Trzeba także mieć wgranego HardSPL-a, ale to chyba jest oczywiste. Więcej szczegółów można wyłapać oglądając filmiki na YouTube: część 1, część 2, część 3, część 4. Ogólnie wgranie WP7 jest banalne - uruchamiamy MAGLDR (VolDown + Power, następnie End Call), wybieramy wspomnianą opcję "USB Flasher", zatwierdzamy Call'em, a na komputerze uruchamiamy flasher - w tym przypadku "DWI.exe". Później wystarczy już tylko czekać, aż system się uruchomi...

Po dzisiejszych testach, które przeprowadził Jakub i Adam, mogę powiedzieć, że Windows Phone 7 działa fajnie. Nie rozumiem niestety filozofii systemu, ale jeśli chodzi o wygląd interfejsu, to bardzo mi się podoba. Piękne przejścia, przewijania, dodatkowe opcje - wszystko działa płynnie i wygląda estetycznie. Nie ma problemów z siecią bezprzewodową, da się normalnie realizować połączenia głosowe, wysyłać SMS-y, przeglądać strony internetowe... Ciekawa koncepcja wyglądu głównego ekranu ma szanse się przyjąć, aczkolwiek moim zdaniem daleko jej do rozwiązań znanych z Androida.

W każdym razie najnowszy system Microsoftu mnie nie przekonuje - zostaję przy Androidzie. :-)

4 komentarze:

  1. Da się już uruchomić wszystkie live serwisy Windows Phone 7 na HTC HD2. Tutaj znajduje się filmik, który pokazuje jak to działa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprostowanie - MAGLDR 1.12 miał mieć, ale nie ma wbudowanego recovery...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainstalowałem WP7 na HD2, wszystko śmiga prócz wybierania głosowego, market place też działa (zadzwoniłem do GB do M$ i podali bez pytań, dyktował mi ciapaty nie byłem pewien czy kod zadziała, ale wszystko ok, bateria trzyma dobę. MMS działają, www działa, wifi tez sprawne.

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę o pomoc skusiłem się na wp 7.5 postępowałem wg instrukcji zainstalowałem nowy rom, radio itp ale za nic w świecie nie mogę odpalić menu magldr a gdy chcę ponownie zainstalować (za pierwszym razem się zainstalowało) to postęp w ogóle nie idzie cały czas stoi na 0% będę wdzięczny za pomoc ponieważ nigdzie nie znalazłem rozwiązania

    OdpowiedzUsuń